Shop More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
May 21, 2012
Image Size
4.6 MB
Resolution
1125×6992
Submitted with
Sta.sh
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,653
Favourites
204 (who?)
Comments
19
Downloads
40
×
Sketches and BG compile 2 by Pokey-Chan Sketches and BG compile 2 by Pokey-Chan
Warning: Huge file againnn

Most, if not all of this stuff can be seen on my Tumblr~

Majority done in SAI... I think the only thing that was done in PChat was the Pokemon Black and White 2 girl protag that both :iconarcanium: and I did * V * 9

Bottom left stuff is also current WIPs for *arcanium's long overdue present whoops-- I dunno when I'll be finishing that LOL BUT SOON HOPEFULLY......... it's a bigass picture U__U;;

Starting to go back into one-layer painting LOL It's so fun ; v ;

Also currently obsessed with Ib.. Maybe I'll do a big fanart of it too but idk SOBBBB WE'LL SEE /runsoff
Add a Comment:
 
:iconrndom-obsessions:
Rndom-Obsessions Featured By Owner May 23, 2012  Hobbyist General Artist
is it me or did i spot a mustached man?
Reply
:iconpokey-chan:
Pokey-Chan Featured By Owner May 23, 2012
Did you-? LOL
Reply
:iconrndom-obsessions:
Rndom-Obsessions Featured By Owner May 23, 2012  Hobbyist General Artist
whale.
Reply
:iconrush--it:
Rush--it Featured By Owner May 23, 2012  Professional Digital Artist
improving again, please stop :iconnotimpressedplz:
Reply
:iconpokey-chan:
Pokey-Chan Featured By Owner May 23, 2012
LOOOLL am not-
Reply
:iconrush--it:
Rush--it Featured By Owner May 24, 2012  Professional Digital Artist
YOU ARE!!!
Reply
:iconarcanium:
arcanium Featured By Owner May 22, 2012  Hobbyist Digital Artist
I kept being like
I need to comment on this
but then I kept being like
I FORGOT
so
here I am- /SHOT
I'VE SEEN MOST OF THESE
BUT SOME ARE NEW-
WHAT ELSE ARE YOU HIDING FROM ME HMMMMMMMMMMMMM??
Anyways you know how I feel about what you've posted
your one layering is sooo nice skjgksdg * q * That girl at the top right! The girl beside Sasha! Looks so smooth and gorgeous amggg
SPEAKING OF SASHA
WHY IS SHE CRYING
WHY
WHY
WHY
:iconthisisawfulplz:

Tell me who I will kill them-
unless it's Luke
then
then................................

AND SCREECH
THE WIPS
sdkgjsldkgjslkjg
SO AMAZING BBY :heart:
Your coloring is just ksjldjskgdg
looks so smooth now * o * And bright too! And you draw the cutest eyes and pandas ahhhh

DO A BIG IB PIC
ALL THE PAINTINGS AND DOLLS AND MARIONETTES
ALL OF THEM
Reply
:iconpokey-chan:
Pokey-Chan Featured By Owner May 22, 2012
LOOOOLLL PSH YOU DON'T NEEDA COMMENT BBY

and what I thought I showed you everything- LOOLL

and LOLLL I LIKE DRAWING SASHA CRYING-- she looks cuter that way-

and ehe-
heh
heh...

LOOOLL sure it does-- sob SURE...

LOL NO THAT IS TOO MUCh- how long that will take me too omg
Reply
:iconlacabezadelcastor:
LaCabezaDelCastor Featured By Owner May 21, 2012  Hobbyist Artist
Many of the pics look like they were done with a pastel or something like that. The line art sketch of the girl about half-way down the pic was beautiful! I don't know how else to say it but your sketches, the pastel-like ones, are gorgeous! Kudos! :D
Reply
:iconpokey-chan:
Pokey-Chan Featured By Owner May 21, 2012
Daww, thanks ; 3 ; :heart:
Reply
Add a Comment: